dinsdag 26 juni 2012

Prinses Magnolia




Ik heb dit kaartje gemaakt voor een uitdaging maar kwam er achter dat
deze niet op 29 juni sloot maar op 19 juni, oeps....
Ach ja, ik heb er een leuk kaartje aan over gehouden :-)
En weer een magnolia ingekleurd met mijn distress ink pads! Ik kan er maar geen genoeg van krijgen.
Verder heb ik o.a. een taartrandje gebruikt, labeltjes, een randpons (met hartjes) & washi tape.








Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Tot het volgende blog berichtje. 

3 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje Esther, zo lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So Cute, en zo schattig roze, jammer dat je te laat was, anders vast en zeker prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje is dit zeg, ben maar meteen je volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!