woensdag 10 oktober 2012

Lars



En daar ben ik weer, dit keer met een layout!
Toen ik deze foto's maakte wist ik al dat dit layout waardig was.
Op de rommelmarkt afgelopen zomer hier in Rijssen heb ik een aantal gehaakte kantjes gekocht. En als je de sokken ziet van Lars dan moet daar toch bij wat gehaakt is! 
Verder die leuke rits van Maya Road gebruikt, geeft gelijk zo'n stoere uitstraling aan de layout. 
Het papier is van Tim Holtz, met dank aan Alida


En weer wat details zoals jullie van mij gewend zijn.





Leuk he die letters!


Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Tot het volgende blog berichtje. 


4 opmerkingen:

  1. Wat is Lars een schattig mannetje, mooie LO heb je bij de foto's gemaakt en inderdaad, bij zulke sokken horen gehaakte kleedjes.
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat moet ik nu nog zeggen, Ben het helemaal eens met Yvonne.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje jouw Lars Esther.En wat een leuke foto/ De sokjes en het gehaakte kleedje zijn super.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is schattig geworden Esther, zowel je LO als Lars, dat is natuurlijk ook een schatje. Leuk met die gehaakte details, heel eigen en apart.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!