zondag 18 november 2012

Nick


En weer een volger erbij, erg leuk Linda dat je mij gaat volgen in de creaties die ik maak! 

Bij scrapplezier is er ook deze maand weer een kaarten sketch. 
Deze prachtige sketch is door Yvon zelf gemaakt, super leuk he!


 En dit heb ik er van gemaakt. Ik ben alweer tante geworden en daar hoort natuurlijk een leuk kaartje bij. 
Toen ik de sketch zag wist ik wat ik er mee zou gaan maken.



Zo leuk die houten embellishments, gewoon onbewerkt zijn ze leuk maar je kunt ze ook goed kleuren.




En dit staat achterop mijn kaart, mijn nieuwe stempel!  
Ik heb hem laten maken bij scrapcorner 
Ik ben er zo blij mee!



Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Tot het volgende blogberichtje.

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd tante Esther, leuk kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat en het is een superleuk en stoer kaartje geworden voor je neefje. Leuk dat je meedoet aan de kaarten sketch van ScrapPlezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd met je neefje Esther en wat een leuk kaartje heb jij gemaakt!
    ik ben ook echt helemaal weg van je leuke stempeltje, schattig dat eendje..al had ik dan wel stiekum een uiltje verwacht hihihi

    liefs
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en wat een stoer geboortekaartje heb je gemaakt, bedankt voor je bijdrage aan deze sketch van scrapPlezier

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je al weer tante bent geworden, gefeliciteerd.
    En wat een leuk kaartje heb je gemaakt, daar zijn ze vast blij mee.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie kaart.
    En nog Gefeliciteerd met je neefje!
    Leuke dat je meedoet aan de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook al zo'n leuk kaartje! En gefeliciteerd :). Gave sketch ook inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!