zaterdag 19 januari 2013

Een lief klein babietje is geboren

En natuurlijk doe ik deze maand ook weer mee met de challenge bij Scrapplezier.
Yvon heeft deze mooie sketch gemaakt en daar ben ik lekker mee aan de slag gegaan.



Ik moest nog een babykaartje maken, heerlijk weer in het roze werken.
De papierlijn die ik heb gebruikt is van Echo park, Everyday Eclectic



De bloemen heb ik gemaakt naar aanleiding van dit blog berichtje. 



En die tekst stempel vind ik zo leuk, die past hier mooi bij.
Dat het een meisje is geworden was wel duidelijk toch? 


Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Tot het volgende blogberichtje.

4 opmerkingen:

  1. wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt Esther, heel erg lief en het is overduidelijk voor een meisje.... Leuk dat je weer mee doet met de kaartenchallenge bij ScrapPlezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker lief rose kaartje. Leuk die vlinders.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie sketch en wat een lief kaartje heb je ermee gemaakt, Esther!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart, mooie kleuren mooie tekst.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij ScrapPlezier

    groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!