zondag 14 april 2013

Kaarten sketch #9 scrapplezier

Ik ben weer bezig geweest met een kaarten sketch en dit keer van Scrapplezier.
Hoe kan het ook anders :-)
Yvon heeft deze sketch gemaakt.



Ik moet zeggen, ik vond de sketch heel moeilijk.
Want er zitten zoveel verschillende elementen in.
En toen bedacht ik mij dat er ook niet alles in hoefde te zitten.
Dus ik heb wat weggelaten, de sketch een kwartslag gedraaid en dit is het resultaat geworden.
Sorry voor de bar slechte foto, ik heb hem gemaakt met mijn telefoon.


Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Tot het volgende blogberichtje.

3 opmerkingen:

  1. wat een schattig kaartje heb je er van gemaakt Esther, wat leuk met dat roze beestje. Super dat je weer meedoet met de challenge bij ScrapPlezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaart en idd heel veel elements bij de Sketch dit keer :-)
    Leuk dat je weer meedoet aan onze Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!