woensdag 26 juni 2013

Envelopje

Ik kreeg van Helena (scrapplezier) een envelopje opgestuurd en daar mocht ik een layout en kaartje van maken. De layout kan ik al vast laten zien, het kaartje volgt nog. 


Ik ben er mee aan de slag gegaan en heb foto's van onze bruiloft gebruikt (6 jaar geleden)
Ik wilde altijd al een boek er van maken maar dat is er nooit van gekomen.
De laatste pagina is alvast af :-) 

Ik heb er de sketch van deze maand voor gebruikt.
Wel zo leuk leek mij.



En natuurlijk wat details.
Deze bloemen waren eerst creme maar heb ik met dylusions en glimmermist bewerkt.
Ik koop bijna nooit meer gekleurde bloemen ;-) 





En als je wil zien wat de andere 2 dames er van hebben gemaakt moet je HIER even kijken. 

 Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Tot het volgende blogberichtje.


3 opmerkingen:

  1. Mooie LO Esther en leuk ook met die randjes van washi tape, het begin (eind) van jullie trouwboek is er en dan nu de rest nog...., ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor. De parel swirls vind ik erg mooi, heel subtiel.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel erg benieuwd naar je trouwfoto's, Esther! Dus snel verder gaan met je album hoor!
    Leuk dat je de kleuren gebruikt hebt die ook in de foto zitten!! En welke scrapper kan er nog zonder washi tape??

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!