zondag 16 september 2012

Flower Power

Hoe zou je dit kaartje anders moeten noemen? 
Flower power vind ik er wel bij passen.
Ik was aan het bloghoppen en kwam het blog van ScrapKaartChallenge tegen.
Op de eerste foto kun je duidelijk zien dan het randje oranje is, bij foto 2 lijkt dit wel roze.
Maar om te laten zien dat ik toch echt Roze en Oranje heb gebruikt laat ik beide foto's zien. 
Wat licht al wel niet doet met je foto. Ook dit ker ben ik weer lekker met Dylusions inkten aan de slag geweest. Het bloemetje was wit *oeps*




En natuurlijk zoals jullie van mij gewend zijn, detailfoto's. 



Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Tot het volgende blogberichtje.

8 opmerkingen:

  1. Heerlijk, iedereen spuit er maar op los met de Dylusions, met een mooi resultaat Esther

    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh heerlijk die spray inkten, je kan er echt zoveel mee doen en bloemetjes kleuren is zo leuk om te doen.
    Mooie flower power kaart Esther!
    Groetjes Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow dat spat van het scherm af. Je bent echt helemaal 'verslaafd' zeg, zo leuk om het overal op te spuiten en die bloem, is ie wit geweest dan????

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart is dit geworden zeg! Bedankt voor je deelname bij ScrapKaartChallenge!

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie kaarten eens wat anders op deze manier ;)

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat leuk gedaan, Esther. Hartstikke mooi geworden, joh!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!