woensdag 26 september 2012

Merry Christmas

Ik ben van het weekend eens heerlijk aan het stoeien met inkt geweest. 
Bij Dutch Card Lovers is de uitdaging:
Als er maar DOTS verwerkt worden.


En bij hobbyvision is de uitdaging:
Maak een kerstkaart in niet traditionele kleuren.

De embossing mal met de dotjes kocht ik bijna 2 weken geleden op de beurs in Hagen.
Daar was ik al zo lang naar op zoek en nu eindelijk gevonden.
En leuk he, dat 3d uiltje :-) 
Die zullen jullie vast meer gaan zien...




Zelfs op de sneeuwsterren zitten dots.





Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Tot het volgende blog berichtje.

5 opmerkingen:

  1. Het uiltje is de max, zooo lief. En dotjes, altijd mijn favo's geweest. Ik vind het een snoezig kaartjes, een keertje wat anders dan mijn eigen traditionele kaartjes. Je inspireert me. Liefs, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een zeer gave dotjeskaart hoor en dat uiltje is wel heel erg cute. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een leuke en vrolijke kaart van gemaakt. Het uiltje is idd errûg leuk!
    Dank je voor het meedoen bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik had deze nog gemist, wat een ontzettend leuk kaartje, zo lief dat uiltje en hoe je die sneeuwman hebt verwerkt, super!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een berichtje achterlaat!